Red Velvet

Hej people,

Længe siden, hva'? Næste indlæg om min USA tur kommer snart, men i mellemtiden har jeg endelig fået bag red velvet cupcakes, som jeg har villet længe.

Det var i anledning af vores månedlige madklub aften med et vennepar, at jeg stod og skulle bruge en fin og lækker dessert.
I Orlando fik jeg smagt en red velvet cupcake, og derfor skulle jeg selvfølgelig forsøge at gøre USA kunsten efter ;)



Det er nogle lidt anderledes ingredienser, der skal i end man normalt kommer i "almindelige" cupcakes. Hvid eddike, kakao og kærnemælk kan blandt andre nævnes. 

På toppen lavede jeg en lækker cheese cream frosting med philadelphia, lidt flødeskum, smør, vanilje og flormelis.
I og med, at kagen har en lidt syrlig smag giver det en god kontrast med den søde og friske cheese cream. 


Jeg går en travl weekend i møde, som står i førstehjælpens tegn. Det er så vigtigt, at ALLE kan førstehjælp - man ved aldrig, hvornår man får brug for det. 

Hav en skønherlig dag :-)



Etiketter: ,