H&M Home..

Hej!

For et par uger siden dumpede H&M's katalog ned i min postkasse.

Source: Hm.com

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke anede, at jeg stod til at modtage det. Nå, men fik da bladret i det og sad pludselig med 10 ønsker fra den nye efterårs kollektion og ny viden!
Jeg vidste ikke, at H&M også havde en home collection - endda en ret fin en.


Efter nogle dage, hvor jeg stadig var ret forelsket i nogle home-ting, bestilte jeg.


Et sødt viskestykke, som passer til mit nye forklæde, som begge passer til min bagestil! ;)


Det er beyond cute - og jeg måtte eje det. Blot 79,95,-!


Disse to gæstehåndklæder stod der bare mit navn på med det samme. Det passer jo egentlig også meget godt til mit nuværende job ;)

Lidt gode sager!
Fik også et billigt og super lækkert sengesæt med i fine farver. :)




Etiketter: