Om bloggens første Giveaway og kage...

Hej people,
Så kom jeg til tasterne igen efter en uge i det grønne.
Og hvilken uge - blev omskolet til pistol! Hurra for det.

Anyhow, ferien er rigtigt kommet igang og det betyder, at der nu er tid til at bage og afprøve alle de opskrifter og projekter jeg har liggende på bordet.
OG bloggens første Giveaway. Mere om det længere nede...

Source: 5election.com
Jeg har for det første planer om, at prøve og bage disse macarons. Jeg aner ikke, hvordan de smager eller om jeg kan lide dem, men en gang skal jo være den første. Har I erfaringer omkring disse farverige sager?

Ydermere skal jeg her i starten af august levere min første bryllupskage. Jeg er både spændt og nervøs på samme tid. Det er jo brudeparrets store dag og alt skal være perfekt.
Derfor har jeg også tænkt mig, at der skal øves lidt forud for.

Kagens design bliver lidt a la denne her:

Source: perfect-wedding-day.com
Deres kage skal bare ikke have sorte bånd, og så skal der være en top-figur på også. Jeg håber den bliver fin :)
Har I erfaringer med bryllupskager?

Som skrevet i starten af indlægget, kommer der også snart information om bloggens første Giveaway. Gaven er rigtig lækker, og jeg har faktisk skrevet omkring tingen før her på bloggen. Nogen idéer? ;)
Når jeg lige har fundet ud af, hvordan og hvorledes det skal foregå, kommer der information op.

Glæd jer!

Kh Mette

Etiketter: , ,