A la Chanel...

Hej derude,


Her i Århus åbnede Vero Moda igen efter en tid med ombygning, en hel nyt stor butik på strøget. Dette gjorde de med 25% på alle varer, og jeg skulle selvfølgelig ind og kigge. Jeg fandt en lækker blazer, et par øreringe og så denne cardigan. Den hang bagerst i butikken og var ikke udstillet på nogen særlig måde - MEN den sagde bare "tag mig med hjem".
Jeg er ret pjattet med cardigans, som bruger kontraster til at fremhæve forskellige detaljer. (Lommer, ærmer, knapper etc.). 
Og hvad er mere stilrent end den klassiske black and white?


Fra Vero Moda til 359,95,-

Cardiganen bag på. Så fin!
Men så tænkte jeg - hvad er det det minder mig om? Og det er selvfølgelig Chanel.



Her ses den samme brug af kontrasterne mellem det sorte og hvide på ærmerne, ved kraven og ved knapper og lommer. 

Det er altid godt med lidt stjæl-looket til en pris, som man kan overkomme :)

God dag til jer!

Etiketter: , ,