Ole, Ole, Ole...

Hej folkens,
Beklager stilheden de sidste par dage, men er kommet til skade med min nakke. Herre øv! Nå, men tiden, hvor jeg nu ligger stille kan jo egentlig godt bruges på et lille indlæg (og eksamens læsning!). 


Jeg har tidligere skrevet, at jeg er en sucker for lækre produkter. Også hudplejeprodukter! Til mine daglige hudplejerutiner bruger jeg Ole Henriksen produkter. Jeg har brugt dem siden December 2011, og de er simpelthen fantastiske. 


Den lækre cleanser "On the go" dufter af lækre appelsiner og er meget frisk.


I starten skulle min hud lige vænne sig til de nye produkter, men sådan er det når man skifter hudplejemærke. Der gik dog ikke længe før jeg var hooked! :)


Mit yndlings produkt er "Truth Serum Collagen Booster", som er en serum man bruger under sin dagcreme efter man har brugt toner. Jeg bruger "Pick me up face toner". 




Før brugte jeg Clinique, som jeg også var glad for, men havde hørt så meget godt om Oles produkter, at jeg bare måtte prøve dem. 
Anyways, min serum er tom og den er udsolgt ved mit sædvanlige produkt pusher sted - krise! Venter og venter... Og venter!


Rigtig god dag til jer, piger.


Kh Mette..

Etiketter: ,