Åh, de sko...

Sko, sko og sko.. Hvad er det med kvinder og sko?


Personligt elsker jeg alle mine sko, og ville ikke undvære nogen af dem. Der er sko til fest, hverdag, fin hverdag, kolde dage, varme dage og så videre.. 
Jeg er så heldig at have studiejob i en skoforretning, hvilket er "nemt" når man brænder for det man laver.
Det medfører selvfølgelig også et mindre lager af sko i lejligheden til STOR irritation for min kæreste, som dog har lært at acceptere min "last".


Her i weekenden fik jeg sådan en trang til lige at 'hilse' på nogle af mine sko (kald mig bare skør) og det førte så til et lille billede af nogle af mine all time favorites




Der er hæle, kilehæle, stilletter, ballariner. moccasiner og sandaler.. Altså, en sko til enhver lejlighed. (Ja, har også vinterstøvler, men de har det vidst bedst gemt langt væk - ellers forlader sommeren os bare igen)


Folk bliver tit forbavsede, nogle endda forargede over, at vi kvinder kan have, som de udtrykker det: "SÅ mange sko". Men hvad er der galt i det? Nogle folk ryger eller samler på Anders And blade. Jeg samler på sko :) 


Har I også mange sko?


God søndag til jer!


Kærligst fra Mette.

Etiketter: ,