Moroccanoil - er det så fantastisk, som alle siger?

Hej ladies...


Jeg er en sucker for produkter - lækre produkter... Jeg elsker hårprodukter; det være sig shampoo, conditioner, hårkur, ekstra hårkur, stylingprodukter og sprays.. Jeg elsker make-up produkter; det være sig mascara der fremhæver ens vipper, flotte øjenskygger i lækre farver og fine nuancer til kinderne. Jeg elsker parfumer; skønne dufte, som får en til at føle sig rigtig feminin og lige giver det sidste til dagens outfit og hårstyling. OG så elsker jeg kage-produkter; kage ting, som hjælper mig med at style alle mine skøre kreationer - men det er en helt anden sag :)







Længe har jeg overvejet denne Moroccanoil Treatment. Er den bare endnu et produkt som lover en masse, men egentlig blot bliver solgt på sit brand? Whatever - nu skal det prøves. Midt i bachelorskrivningen "faldt" jeg lige over en masse anmeldelser af denne lille flaske og dens indhold og jeg må sige, at den blev solgt godt. Bum - så havde jeg bestilt en via Ezzence, som er mit foretrukne produkt-pusher site. ;)



Den dufter helt vidunderligt og i morgen skal den afprøves... Jeg skal nok skrive, om den er alle pengene værd, eller blot endnu et produkt, som ikke lover hvad den holder. Min største bekymring mht. produktet er, om håret bliver fedtet. Vi får se!


Nå, dette var overspringshandling nr. #103 i dag - må hellere vende tilbage til min BA inden dagen er helt forbi. 


Skal også snart bage nogle lækre kager igen - så kommer der lidt guides til, hvordan man kan skabe nogle fine cupcakes & lagkager. 


- Mette :)

Etiketter: ,